fullsizerender-1

 

Czasami nie trzeba kombinować w kuchni, żeby zjeść smaczny, prosty i szybki deser lub śniadanie na słodko. Wystarczy 5 minut i kilka dobrych składników. Ochota na słodkie zostaje zaspokojona, a przy okazji dostarczamy do organizmu same witaminy i składniki odżywcze. Tak więc dzisiaj na tapecie coś, co pewnie na każdy, a kombinacji może być mnóstwo. Jogurt naturalny z płatkami owsianymi i owocami (wszystkie składniki podane są na jedną porcję).

 

  • wersja bananowo-orzechowa
  • kubeczek jogurtu naturalnego (180g)
  • płatki owsiane drobne (BioLogcio.pl)
  • pół banana
  • dwie łyżeczki masła orzechowego
  • dwa daktyle (BioLogico.pl)
  • kilka migdałów
  • domowa czekoladka ( przepis TUTAJ)

Wszystkie składniki układamy warstwami w kolejności: (jogurt, płatki, banan, masło orzechowe) x2. Na wierzch kładziemy pokrojone daktyle, orzechy i przyozdabiamy domową czekoladką.

 

  • wersja z owocami leśnymi i kokosem
  • kubeczek jogurtu naturalnego (180g)
  • płatki owsiane drobne (BioLogcio.pl)
  • kilka truskawek, garść malin i garść borówek
  • wiórki kokosowe
  • żurawina suszona (BioLogico.pl)
  • kilka orzechów nerkowca (BioLogico.pl)
  • domowa czekoladka ( przepis TUTAJ)

Do wysokiej szklanki kładziemy po kolei: (jogurt, płatki, truskawki, wiórki), (jogurt, płatki, maliny, wiórki) itd. Przyozdabiamy żurawiną suszoną, orzechami i domową czekoladką.

 

  • wersja z egzotyczna z sezamem
  • kubeczek jogurtu naturalnego (180g)
  • płatki owsiane drobne (BioLogcio.pl)
  • pół kiwi
  • kawałek banana
  • pół nektarynki
  • orzechy brazylisjkie (BioLogico.pl)
  • rodzynki (BioLogico.pl)
  • domowa czekoladka ( przepis TUTAJ)
  • sezam (BioLogico.pl)

I tutaj ponownie robimy warstwy: (jogurt, płatki, nektarynka, sezam), (jogurt, płatki, banan, sezam) itd. Na koniec kroimy kiwi, sypiemy jeszcze trochę sezamu, dodajemy orzechy, rodzynki i domową czekoladkę. Smacznego! :)

 

img_2029 img_8420

 

Share This